הנחיות שימוש באתר

הרשמה

על מנת לרכוש אצלנו באתר עומדות בפנייך 2 חלופות:
א) ניתן לרכוש אצלנו באתר פריטים בתור אורחת ללא הרשמה.
ב) ניתן לבצע הליך הרשמה פשוט ומהיר. כלקוחה רשומה תוכלי ליהנות מהטבות ומבצעים ש-Gold and Mia מחלקת, ושלל הפתעות שעוד תכירי. ובנוסף לצבור נקודות באתר על כל רכישה, בהתאם לתקנון "מועדון חברות הגולד קלאב" התהליך קל ונוח: ליחצי על 'התחברי' בפינה השמאלית העליונה של האתר, הזיני כתובת מייל, בחרי סיסמה, וזהו – נרשמת. מיד ייווצר עבורך דף אישי, 'החשבון שלי', שבו תוכלי לעדכן את הפרטים שלך, לעקוב אחר מצב ההזמנות שלך, לגשת להיסטוריית הפריטים שרכשת – ולכל מה שנוגע לפעולות שביצעת בעבר באתר. בכל שאלה הנוגעת לאתר, למוצרים המופיעים בו או לבירורים אחרים – תוכלי לפנות אלינו באמצעות מייל לשירות הלקוחות  goldandmia@gmail.com, או באמצעות שיחת טלפון למספר 03-5050886.

שינוי ושחזור סיסמה
תוכלי לעדכן את הסיסמה שלך בעמוד 'החשבון שלי', ושם גם תוכלי לשנות אותה במקרה ששכחת. במקרה כזה, תועברי לעמוד חדש בו תתבקשי למלא את כתובת המייל שאיתה נרשמת. הסיסמה החדשה תישלח אלייך לשם.

עדכון או הוספת כתובת:
תוכלי לשנות את פרטי החיוב או את פרטי כתובת המשלוח שלך בעמוד 'החשבון שלי', באמצעות כפתור 'עריכת כתובת'.

תשלום ואבטחה:
על תהליך הסליקה המאובטח באתר אחראית חברת טרנזילה, חברת סליקת כרטיסי אשראי והאבטחה המובילה בישראל (החברה עומדת בתקנים קפדניים של סטנדרטים ונהלי אבטחת מידע לפי דרישת חברות האשראי תקן PCI level 1). תוכלי לשלם באמצעות כרטיסי אשראי מסוג VISA, MASTERCARD, ISRACARD וAMERICAN EXPRESS – או באמצעות השירות של PayPal. לצורך שמירה על אבטחת המידע האישי של הלקוחות, בלי לוותר על מימד של רכישה נוחה ומהירה, Gold and Mia עושה שימוש בתהליך הצפנה מאובטח של פרטי כרטיס האשראי. לחברה אין אפשרות לעשות שימוש בנתוני הכרטיס, והלקוחה יכולה להסיר מידע שמור זה מחשבונה בכל עת.

תוכלי לרכוש אצלנו בקלות בתשלומים, לפי האפשרויות הבאות:
עד 2 תשלומים בקנייה מעל 400 ₪
עד 3 תשלומים בקנייה מעל 600 ₪
עד 4 תשלומים בקנייה מעל 800 ₪
עד 5 תשלומים בקנייה מעל 1,000 ₪

אם תהיי מעוניינת להחזיר או להחליף פריט שרכשת, תוכלי לעשות זאת בהתאם למדיניות ההחזרות וההחלפות שלנו ובכפוף לתקנון האתר. עלייך לפנות לשירות הלקוחות שלנו במייל: goldandmia@gmail.com  או בטלפון: 03-5050886.

אם חברת כרטיסי האשראי לא אישרה את חיובך, לא נוכל לספק לך את המוצרים שהזמנת. במקרה זה ניצור איתך קשר, ונימנע מחיוב כרטיס האשראי שלך. כדי שנוכל לספק לך את המוצרים, הזמנתך צריכה להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים ליצירת קשר ולמשלוח. אם לא תקבלי פנייה מאיתנו במייל או בטלפון תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, לא כולל שבתות וחגים, יש להניח כי חלה תקלה. במקרה זה מומלץ שתפני באמצעות מייל לשירות הלקוחות goldandmia@gmail.com. אנו נברר את מקור התקלה ונסייע בביצוע ההזמנה.