מדיניות משלוחים, החזרות והחלפות

אספקה ומשלוחים

הפריטים שרכשת יישלחו אליך באמצעות חברת שליחויות.
השליחים יצרו איתך קשר ויתאמו איתך מראש את זמני הגעתם.
זמן האספקה משתנה ותלוי בהזמנה ומרכיביה.
כאשר מדובר על פריטים הקיימים במלאי, אנחנו מתחייבים לארוז ולהוציא עבורך את הפריט למשלוח תוך יומיים מיום הזמנת הפריט.
משלוח עד הבית לרוב מגיע לכל חלקי הארץ בטווח 3-1 ימי עסקים (תלוי בחברת השליחויות), במידה וחברת השליחים לא מגיעה ליישוב שציינת בכתובתך ואין באפשרותה להעביר את המשלוח מכל סיבה שהיא, נודיע לך על כך ונפעל למציאת פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים.
אבל, כאשר מדובר על הזמנה הכוללת: תכשיטי חריטה, טבעות במידה מותאמת אישית, צמידי הרכבה, צמידי טניס, תכשיטי כסף המלווים בחריטה ו/או מידה אישית וכו'- זמן האספקה נע בין 7-21 ימי עסקים. כל מקרה לגופו.
*לנוחיותכם, מתחת לכל פריט יש לשוניות מידע הכוללות מידע על הפריט, פירוט זמן האספקה, הנחיות לשימוש בפריט, ומדיניות אחריות. יש לקרוא היטב ולשים לב לזמני האספקה המצויינים בלשוניות הללו.
אנחנו לא יכולים לקחת אחריות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות, אבל לכל שאלה או בעיה, אנחנו לרשותך בטלפון 03-5050886 או במייל goldandmia@gmail.com.
יש לשים ♥ – המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל בה את המשלוח במהלך שעות אלה, למשל כתובת מקום העבודה שלך.

עלויות משלוח
שליח עד הבית (לכל חלקי הארץ) – חינם.
במקרה של החזרה: משלוח הפריט ממך אלינו – 40 ₪
במקרה של החלפה: משלוח הפריט ממך אלינו – 40 ₪. ומשלוח הפריט החדש שישלח – חינם, על חשבוננו.
*קיימת אפשרות להחזיר/להחליף במשרדינו בתיאום מראש ללא עלות משלוח.

החלפות והחזרות
אנחנו יודעות מה זה להיות לקוחה ולכן הצוות שלנו עושה הכל כדי להנעים את חוויית הקנייה שלך באתר ובקבלת המשלוח. אם לא התאהבת בפריט שקבלת תוכלי להחליפו בפריט אחר, לקבל קופון לרכישה חוזרת באתר, או זיכוי כספי בכפוף לתקנון האתר.

החלפות
במקרה של החלפת פריט, מומלץ קודם ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו על מנת שנוכל לשמור עבורך את המידה של הפריט הרצוי. לאחר מכן שירות הלקוחות שלנו יתאם עבורך שילוח לאיסוף המוצר המוחלף. עלות המשלוח בסך 40 ₪  תשולם על ידך במעמד החלפת הפריט. הפריט החדש ישלח אלייך באמצעות דואר שליחים על חשבוננו, ללא תוספת תשלום רק לאחר שהפריט המוחלף יתקבל בבית העסק ייבדק וימצא תקין עפ"י תקנון הבית העסק.
כל זאת  בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ועם התווית עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא ישלח הפריט החדש, ולא יינתן זיכוי כספי או שובר כספי.
* בית העסק ובעליו הם בעלי שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה המוחזרת.
* ניתן להחליף את הפריט – שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התוויות מחוברת לאזיקון – תוך 14 ימים מקבלתו.
*במקרה שמחיר הפריט החדש עולה על הפריט המוחלף- עלייך לשלם את הפער הנדרש במעמד ההחלפה באמצעות כרטיס אשראי או חשבון הפייפאל שלך בתשלום אחד.
*במקרה שמחיר הפריט החדש נמוך ממחיר הפריט המוחלף- תזוכי בפער בשובר תשלום, (קופון בגובה סכום הזיכוי שישלח אלייך ישירות למייל וניתן לרכוש איתו באתר), ללא תוקף.

החזרות
ניתן להחזיר פריט – שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התוויות מחוברת לאזיקון – תוך 14 ימים מקבלתו.
במקרה זה יינתן זיכוי כספי בסכום העסקה בניכוי עלויות המשלוח של איסוף המוצר וכן ב5% מסכום העסקה  או 100 ₪ כנמוך בכפוף לחוק.
בנוסף על האמור לעיל עפ"י סעיף 14 ג' (ד) לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981, הוראות בגין ביטול עסקה לא יחולו על טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה.
דהיינו, בגין פריט/פריטים שהוזמנו בהזמנה אישית לפי מידה מסוימת שלא הייתה קיימת במלאי ויוצרה במיוחד עבור הלקוחה,  ולרבות תכשיטים המלווים בחריטה אישית שיוצרו לפי מאפיינים שהלקוחה בחרה (סוג דגם/מידה/חריטה אישית/שיבוץ/צבע זהב וכדומה), ולרבות טבעות מעוצבות שיוצרו לפי מידה אישית של הלקוחה, לא יחולו הוראות ביטול עסקה, ולא יתאפשר לקבל זיכוי כספי מכל סוג, לרבות זיכוי לכרטיס האשראי או קופון לרכישה באתר.

אופן ביצוע ההחזרה-
עלייך לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון:  03-5050886
על מנת לתאם משלוח באמצעות דואר שליחים, עלות המשלוח בסך 40 ₪  תנוכה מהזיכוי הכספי המגיע לך. יש לציין כי קיימת בפניך חלופה נוספת של החזרת הפריטים באופן עצמאי לאחר תיאום מראש לבית העסק וזאת ללא חיוב נוסף.
הזיכוי יינתן רק לאחר קבלת הפריט בבית העסק ובדיקתו. הזיכוי יינתן בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ועם התווית עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יינתן זיכוי כספי (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי/קופון).

כאשר הפריט ששלחת יגיע אלינו, ניידע אותך במייל ונשלח לך קופון לשימוש באתר באתר בשווי הפריט שהוחזר. תוכלי להשתמש בקופון להזמנה באתר מתי שרק תרצי. יש לציין כי הקופון הוא אישי ולא ניתן להעברה.
במידה ותרצי החזר כספי צרי עימנו קשר בטלפון: 03-5050886 או במייל : goldandmia@gmail.com

  • בית העסק ובעליו הם בעלי שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה המוחזרת.
    *ככלל, זיכויים יועברו אך ורק לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה. הזיכוי יועבר לכרטיס האשראי שלך בהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
    *עסקה שבוצעה בתשלומים, הזיכוי בגינה יבוצע לכרטיס האשראי בתשלומים.
    * זיכוי יועבר לחשבון הפייפאל אם הרכישה בוצעה באמצעות פייפאל.
    *לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת החזר כספי בצ'ק מזומן בניכוי 5% עמלת ביטול. זמן הטיפול הינו 14 ימי עסקים.
    *מובהר ומוסכם כי לקוחה אינה רשאית להחזיר ו/או לבטל יותר משתי עסקאות ברציפות אלא אם כן נפל במוצר פגם המונע ממנה לעשות בו שימוש. ביטול עסקה כולל גם מקרים של השבת כספים ו/או מתן זיכוי להחלפת מוצר.
    * לא יינתן זיכוי כספי על מוצרים שנקנו במסגרת 'סייל'. במקרים הנ"ל תוכל הלקוחה לקבל שובר זיכוי לרכישה חוזרת באתר ללא תוקף (קופון).
    * לא יינתן זיכוי כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
    בנוסף על האמור לעיל עפ"י סעיף 14 ג' (ד) לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981, הוראות בגין ביטול עסקה לא יחולו על טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה.
    דהיינו, בגין פריט/פריטים שהוזמנו בהזמנה אישית לפי מידה מסוימת שלא הייתה קיימת במלאי ויוצרה במיוחד עבור הלקוחה,  ולרבות תכשיטים המלווים בחריטה אישית שיוצרו לפי מאפיינים שהלקוחה בחרה (סוג דגם/מידה/חריטה אישית/שיבוץ/צבע זהב וכדומה), ולרבות טבעות מעוצבות שיוצרו לפי מידה אישית של הלקוחה, לא יחולו הוראות ביטול עסקה, ולא יתאפשר לקבל זיכוי כספי מכל סוג, לרבות זיכוי לכרטיס האשראי או קופון לרכישה באתר.

פריטים שנרכשו במסגרת אירועי SHOPPING IL בתאריכים 08-13 לנובמבר 2016
פריטים אשר נרכשו במסגרת המבצע מוגדרים כ- FINAL SALE, בגינם לא יתאפשר החזר כספי מכל סוג, אלא רק קופון לרכישה חוזרת באתר בניכוי דמי המשלוח עבור החזרת הפריט בגובה 40 ש"ח.
רשימת הפריטים: עגילי לב אנה, עגילי קוברה, עגילי ספארקל, עגילי רוק סטאר, עגילי צדפים, שרשרת קלובר, שרשרת חמסה לאק, שרשרת אנגל, שרשרת היפנוטיקס, שרשרת לאב, שרשרת חמסה בלו איי, צמיד קלובר, צמיד לאב, צמיד טופי, צמיד אקס או, צמיד לורנה, צמיד מריסול, צמיד אלזה, טבעת גלוריה, טבעת לב קייטי, טבעת אמה, טבעת רירי, טבעת יונסה, טבעת אלקטרה, טבעת דארלינג, טבעת נוצה, טבעת חצי שיבוץ בייסיק, טבעת אלכסה בלאק, טבעת אלכסה פוקסיה, טבעת קלובר, טבעת פקטור שחור, טבעת פקטור לבן, צמיד איימי L + תליונים שונים, טבעת גולד ניים שיבוץ יהלומים, טבעת יהלומים שחורים, טבעת אבני רובי, טבעת משובצת ספירים ויהלומים.

פריטים שנרכשו במסגרת אירועי BLACK FRIDAY בתאריכים 22-29 לנובמבר 2016
פריטים אשר נרכשו במסגרת המבצע מוגדרים כ- FINAL SALE, בגינם לא יתאפשר החזר כספי מכל סוג, אלא רק קופון לרכישה חוזרת באתר בניכוי דמי המשלוח עבור החזרת הפריט בגובה 40 ש"ח.
רשימת הפריטים: עגילי ספארקל, עגילי קלובר, עגילי רוק סטאר, עגילי טריפל ליין, עגילי פירמידה, שרשרת לאב, שרשרת חמסה לאק, שרשרת אנגל, שרשרת חמסה בלו איי, טבעת יונסה, טבעת קלובר, טבעת באטרפליי, טבעת לב קייטי, טבעת רירי, טבעת דארלינג, טבעת פקטור שחור, טבעת פקטור לבן, צמיד לא, צמיד טופי, צמיד אקסאו, צמיד ספארקל, צמיד באטרפליי, צמיד אלזה.

טבעות במידה מותאמת אישית
בהתאם לתקנון האתר, טבעות אשר יוצרו במידה מותאמת אישית עבור הלקוח, בגין הנ"ל לא תתאפשר החזרה או החלפה. יתאפשר תיקון או התאמת מידה חדשה בתוספת תשלום, בגין התיקון ובגין דמי המשלוח.

תכשיטי חריטה
ברכישת תכשיטים המלווים בחריטה אישית שיוצרו לפי מאפיינים שהלקוחה בחרה (סוג דגם מסויים/מידה אישית/חריטה אישית לפי דרישה/שיבוץ/צבע זהב וכדומה), ולרבות טבעות מעוצבות שיוצרו לפי מידה אישית של הלקוחה, לא יחולו הוראות ביטול עסקה, ולא יתאפשר לקבל זיכוי כספי מכל סוג, לרבות זיכוי לכרטיס האשראי או קופון לרכישה באתר. כלומר, לא ניתן לבטל או להחזיר הזמנה של תכשיטי חריטה. וזאת בהתאם לתקנון האתר ולחוק הגנת הצרכן.