התאמת תכשיטים לשמלת ערב

מתכוננת לאירוע מרגש ורוצה להיראות במיטבך? חשוב שתדעי כי התאמת תכשיטים לבגד שלך צריכה להתחיל ממש מהרגע בו רכשת את הבגד הנכון- בדיוק כפי שאת מוודאת שהבגד יחמיא לך, יבליט את מה שנכון ויסתיר את מה שתרצי להצניע.

כל אישה מטבע הדברים תתאים את התכשיטים לבגד שהיא לובשת, גם נשים שלא עונדות תכשיטים ביום רגיל, כאשר זה מגיע לאירוע רובנו רוצות להשקיע גם בתכשיט שיבלוט ויוסיף למראה הכללי.
יש כמה דברים חשובים שכדאי להקפיד עליהם לפני בחירת תכשיטים וענידתם באירוע.
אמנם נהוג לומר שהכל עניין של טעם אישי – בלבוש ובתכשיטים – אך יחד עם זאת, קיימים כללים אוניברסליים שחורגים מהעדפות אינדיבידואליות ורצוי לשמור עליהם. אם תעקבי אחר הקווים המנחים שנפרוש בפנייך, תוכלי להבטיח שתיראי במיטבך בכל סגנון בו תבחרי, שהרי גם שמלה כלילת יופי ותכשיטי זהב מרהיבים עלולים להתחבר למראה פחות הרמוני אם הם אינם מתאימים זה לזה או ללוק הכולל שלך.
שימי לב לכללים הבאים :

1. התאמת תכשיטים – העמסה

שמלת הערב החגיגית והתכשיטים שתענדי אינם צריכים לעולם להתחרות אלו באלו, אלא להשלים זה את זה. כדי להימנע ממצב זה, חשוב לתכנן את המראה הכולל מראש. כך למשל, אם את מעדיפה תכשיטי זהב בעלי נוכחות בולטת ומרשימה – מוטב שתלכי על שמלה סולידית בעלת גזרה נקייה. לעומת זאת, אם תבחרי שמלה משובצת אבני חן או מוטיבים מנצנצים כמו פייטים וכיוצא בזה – יהיה נכון לבחור בתכשיטים עדינים ודקיקים או אפילו להסתפק בטבעות בלבד. זיכרי – תכשיטים אמורים להשלים את שמלת הערב ולא להתחרות בה.

2. התאמת תכשיטים – סט

אם החלטת בכל זאת שאת רוצה גם שרשרת גם צמיד וגם עגילים- נסי ללכת על סט של תכשיטים תואמים או כמה שיותר דומים על מנת שיתאימו למראה ולא יצרו בלגאן.

 

3.  התאמת תכשיטים – גווני התכשיט 

הגוונים של בד השמלה ושל התכשיטים שלך אמורים להשתלב באופן הרמוני, ולהעניק מראה נעים ומאוזן. כך למשל, תכשיטי זהב ישתלבו מצוין עם גוונים חמים כמו גם לצד שמלה שחורה, ואילו גוונים קרים יתאימו יותר לצבעי הכסף. כמובן, כמו בכל כלל גם בכלל זה ישנם יוצאים מן הכלל, כמו שמלת ערב בגוון כחול מלכותי שיכולה להיראות מצוין לצד שרשרת וצמיד זהב תואמים. בכל מקרה, רצוי לבחור מתוך תשומת לב והקדשת שיקול דעת גם לקריטריון זה, ולא להשאיר זאת בידי המזל. אל תשכחי גם לבחון גם את התאמת גוון התכשיטים והשמלה לצבע עורך, שיערך ועינייך.

 

4. התאמת תכשיטים – עגילים 

חבל להשקיע בעגילים קטנים וצמודים יפים ככל שיהיו אם את מתכננת תסרוקת פזורה ומרשימה שתסתיר אותם. לכן בחרי את התכשיט בהתאם לתסרוקת- אם את אוספת את השיער את יכולה לענוד עגילים צמודים או עגילים גדולים. אם את עם שיער פזור כדאי לענוד תכשיטים בולטים שלא יעלמו בתסרוקת.

5. התאמת תכשיטים – מחשוף 

אם המחשוף עמוק את יכולה לבחור שרשרת ארוכה או גדולה ומרשימה אשר תוסיף לצוואר. אך אם השמלה גבוהה וסגורה רצוי לענוד שרשרת רק אם חלקה העליון של השמלה בצבע אחיד וחלק ואז היא תבלוט או לחילופין ללכת על מראה נקי עם טבעות וצמידים בולטים.